26. lip 2012.

TRANSFORMACIJA NAŠIH FACEBOOK FRENDOVA - TARIK ŠEČIĆ


Tarik Šečić
23. godine. 
Visina 197 cm.
Početak definicije 15.03.2012. - struk 95 cm, težina 107 kg.
Kraj definicije 15.06.2012. - struk 81 cm, težina 95 kg. 

 Na prvoj slici vidite mene prije početka treniranja u skromnim uslovima kući, gdje sam vagao 93 kg. Nakon dvogodišnjeg takvog treniranja počinjem sa vježbanjem u teretani sa 98 kg i nakon 8 mjeseci sa kilažom od 107 kg odlučujem se na odlazak na dijetu.
Pristup dijeti je bilo postepeno smanjivanje kalorija krenuvši sa 3000 kalorija i režući svake sedmice 100-tinjak kalorija, te od polovine dijete sam ubacio i cardio. Nekad ujutro, a nekad poslije treninga sa tegovima, u zavisnosti od mogućnosti. Svake sedmice sam povećavao cardio za 10 tak minuta krenuvši od 30 minuta iskjučivo lagano trčanje ujutro na prazan stomak. Dijeta se bazirala na visokom unosu proteina iz piletine, jaja, sira  te whey proteina. Dok su izvori ugljikohidrata bili kuhani krompir i ržza, te voće i povrće. Masti sam brojao iz jaja i sira, te maslinovog ulja. 

Od suplementacije tu je bio uključen Amino Whey Hydro cijelo vrijeme ili Prostar Whey, također kreatin od Ultimate Nutritiona prvih 6 sedmica + Kofeinske tablete od The Nutritiona koje sam koristio prije cardia i vitamin C u većim dozama. 
Trening se bazirao na klasičnom splitu osim zadnjih 10-tak dana kada sam radio full body trening radi niskog kalorijskog unosa i pražnjenja glikogena iz mišića.Nadam se da će moja transformacija motivisati druge, jer sve je moguće uz trud i odlučnost.
Tarik Š.

Tarika možete naći na facebook-u : http://www.facebook.com/tarik.secic
Priredio Siniša Dražić

Nema komentara:

Objavi komentar