25. srp 2014.

SUPLEMENTI ZA TINEJDŽERE



Pitanje

Ja sam šesnaestogodišnji tinejdžer i razmišljao sam da počnem sa konzumiranjem bodibilding suplemenata kao što su proteinski praškovi i vjerujem da će mi to pomoći u izgradnji mišića. Ono što me interesuje je to koji su suplementi najprikladniji za mene? Čitao sam mnogo članaka i naišao na informacije da recimo testosteronski boosteri nisu dobri za moje godine. Šta mi vi preporučujete da bih ubrzao rast mišića.

Odgovor

Da sam šesnaestogodišnjak koji želi da konzumira suplemente fokusirao bih se na:

1.       Dobar izbor multivitaminskih i mineralnih dodataka sa kojima bih izbjegao bilo kakve nutritivne nedostatke.

2.        Dobar proteinski prašak koji bih konzumirao izmedju obroka i na taj način lakše došao do potrebnih količina proteina u ishrani. Dobar proteinski dodatak će vam zaista odraditi posao. Medjutim ako ste „hardgainer“ (osoba sa brzim metabolizmom koja ima problema sa dobijanjem težine) onda bih vam preporučio gainer koji ima manje šećera i više kvalitetnih hidrata, a takodje sadrži i brze i sporo otpuštajuće proteine.

3.       Nekoliko kašičica kvalitetnih ulja kao npr. laneno ulje da biste nadoknadili tjelsne potrebe za kvalitetnim mastima. Možete masti dodati i u vaš šejk.

Suplemente kao što su kreatin možeš ostaviti za neko kasnije razdoblje. Možda kada napuniš dvadeset godina. Vjerovao ili ne, ja sam kreatin počeo konzumirati tek sa dvadeset godina.

Definitivno treba da se držiš podalje od bilo kakvih testosteron boostera. Upravo sada tvoje tijelo (pošto si tinejdžer) proizvodi tonu testosterona što će ti pomoći da izgradiš maksimalne mišiće i dai dalje držiš tjelesne masti veoma nisko. Sačuvaj testosteron boostere za kasniji životni period kada tijelo smanji proizvodnju svog testosterona. Medjutim, istraživanja pokazuju da 3 grama vitamina C smanjuju nivoe kortizola (hormona koji „troši“ mišiće, radi suprotno od onoga što radi testosteron) tako da 1 gram vitamina c za doručak, ručak i večeru će ti pomoći da izgradiš bolje tijelo.

Suplementacija gore nabrojana, zajedno sa kvalitetnom bodibilding prehranom i kvalitetnim treningom koji se bazira na osnovnim vježbama, sa dovoljno odmora (da, treba ti barem 8 sati sna svaki dan)i sa odlukom da uzvršiš svoje ciljeve će te odvesti do mjesta na kojem i želiš biti.

Sretno!!!



Za www.amino.bapreveo Milan Kljajić


Nema komentara:

Objavi komentar