29. svi 2012.

ADNAN GOSTO - ČLAN TEAM SILEDRA

Adnan Gosto, Mostar
Rodjen 26.07.1986.
Vansezonska težina 90-95kg, takmičarska 76-77kg, visina 176cm.
Prva takmičarska sezona 2012g.
Državni prvak 21.04.2012. kategorija do 80kg
Apsolutni prvak BiH 21.04.2012.god. Cazin
Balkansko prvenstvo, Cacak 28.04.2012 - 3.mjesto
Bihać Open 19.05.2012 - prvo mjesto -80kg
Bihać Open 19.05.2012 - Apsolutni prvak
Memorijalni turnir ''Ahmetkadic Fuad - FUKE'' - 3. mjesto 
 

Vježbati sam počeo prije skoro 8 godina,s tim da ozbiljan period vježbanja mogu nazvati tek onaj u zadnjih možda 3 - 3 i pol godine kada sam počeo doslovno sve što radm da pišem i onda na osnovu toga da mijenjam sve što radim pogrešno.

Što se samih treninga ticče, nikad nisam volio neke šablonske treninge. Uvijek sam volio da eksperimentišem i kad pronadjem nešto što smatram da mi daje napredak, držao bi se toga dok ne bi došlo do stagnacije i onda bi dalje samo pravio sitne varijacije.
Jedna stvar koja je po meni ključ uspjeha u treningu je "mind-muscle" (mozak-mišić) veza, bez obzira na split, bez obzira na broj ponavljanja,..ako taj fokus nije 100%, trening jednostavno ne može da bude uspješan.

Velike težine i kilavljenje nikad nisam volio i to me je uvijek nerviralo kada bi vidio po teretanama, a smijali su mi se kada bi radio po par sekundi spora negativna ponavljanja.
Isto tako velika frekvencija treninga, to jesam radio prije, jer sam mislio da više znači i bolje, ali kada se čovjek jednom pretrenira, onda tek nauči neke stvari! 

Dakle, jednom sedmično svaki mišić, ali kvalitetno i ne silovati mišić gomilom setova nego što kraće, a što bolje pogoditi mišić da izgori i pusti ga da se odmara...

Toliko za sada od mene, više sljedeći put ;)


Nema komentara:

Objavi komentar