30. lis 2012.

PROTEINSKI IZOLAT CONQUEST V6 - iskustvo Mursela Ahmetspahića, člana TEAM SILEDRA


 
Dragi prijatelji!

Ovom prilikom bih želio podjeliti sa vama svoj utisak o preparatu koji sam koristio ovaj put na pripremama za Brčko OPEN i SP IBFF 2012.

Naime radi se o proteinskom prašku CONQUEST V6  od firme NANOX, čiji zastupnik i distributer za BiH je Siledra Trade d.o.o. Gradiška.
Radi se proteinskom izolatu biljnog porijekla dobijenog od žutog graška i koncentrisan je u 90 odsto čistog proteina u prašku. Zbog jedinstvenog procesa ekstrakcije i prečišćavanja ovaj proizvod je veoma rastvorljiv i lak za varenje i apsorbaciju.
Šta to tačno znači? Pa u početku sam i sam bio malo skeptičan kad sam ga naručio, jer opće je poznato da je sirutka "zakon" za sve i to je ona
ustaljena priča koju svako zastupa. Ono što malo ko zna jeste da postoje ljudi koji su alergični na laktozu ili imaju probleme pri varenju laktoze
( kao ja ) te ima proteinski prašak iz sirutke pravi stvarno neugodne probleme u probavnom traktu...

Ono što me je privuklo kod ovog preparata jetste upravo to. što je bez alergena 100% te ne sadrži gluten!!!!  Pomislih: "Pa ako već nema tvari koje mi otežavaju probavu, vjerovatno su veće šanse da ga apsorbiram više nego sirutku..."
Druga stavka je bila količina Arginina koja je znatno veća bila nego kod proteina sirutke... I to mi se svijdjelo zbog razine nitrogena koju bih eventualno mogao povećati ili održati većom u toku dijete. A svi znamo koliko nam znači količina nitrogena u krvi i šta to znači za mišićnu pumpu!!!

I tako sam počeo suplementirati sa conquestom.... u početku mi se nije ni činilo kao da se pokazuje bitna promjena ili nešto značajno, sve dok nisam stao na vagu i pogledao formu!!!!  Pošto sam radio sa Sašom Draškovićem, te me je čovjek pripremao zmajevski, cilj je bio normalno da zadržim više mišića a štzo oštriju formu da napravimo... te u tom periodu kad se već počelo sve prikazivati kako bi trebalo ( oko 5-6 week out) tad sam vidio najveći učinak conquesta!!!
87kg prvi put sa venama po nogama, leđima pa čak je i stomak počeo da se šara ( pogotovo bočne stjenke). Forma mi jeset bila iznenađujuća ali kilaža još više budući da sam imao 98-99kg prije početka rezanja, samo sa desetak kila manje sam bio već opako spreman a tek jhe slijedilo brutalisanje....

Uglavnom, ubrzo ga je nestalo u nabavci i bio sam primoran da pređem na protein sirutke,...., tead sam zamalo zaplakao.... po prelasku na sirutku, odmah sam pao na 85kg.... svakako sam trebao izbaciti prašak u finalizaciji te sam očekivao pad kilaže ali ne i dok koristim protein sirutke po 100g praška dnevno uz svu ostalu prehranu!!!!!

Tako da sam tad shvatio da je conq. v6 za mene bio idelan kao izolat biljnog porijekla za definiciju i da se ubudeće ne trebam uopšte dvoumiti šta da koristim.
Jedna od veoma dragih činjenica kako ovaj preparat djeluje jeste bla ta da sam ga zbog količine arginina koristio kao pre workout boost te sam ga dodava oko 70-100g praška pred trening na 40tak minuta i veoma pozitivan efekt pumpe sam imao, šta više i bez termogenika sam uspjevao ostvariti maks burn out na kardiu.....

Eto drugari moji dragi toliko od mene za ovaj preparat, ukoliko se mislite opredjeliti za njega, sigurno nećete pogriješiti jer ak je meni kao takmičaru djelovao i dao efekt nema razloga da ne može i rekreativcima pomoći u izgradnji ili očuvanju mišića!!!

Lijep pozdrav i Sanskog Mosta i puno pozz za sve!!!!
Ćao! 
Mursel!








Nema komentara:

Objavi komentar